Tuesday, October 14, 2008

juganah 01

kemunculan balik juganah...korang mesti tak dapat agak punya. harap kali ni ada arch le cerite-nye ala~origin.semangat gilos nak buat...tapi masa aku yang kelam kabut jadikan cite ni art dia tak kosisten..agh!


5 comments:

azhar said...

tak kesah la...artwrk tak konsisten..ke apa...tetap menarik..

dan Juganah is still d best..tak terganggu pon..

kromosom said...

tapi lah..aku rasa werk juganah aku maken lemau ar..nak kena painted balik ni

ajinda said...

oooo.. buat dengan b&w dulu, lepas tu baru sapu kaler? oooo camtu rupanya. :D

voviana said...

Fy...ko ni sungguh tertib (in terms of work aaa....) jangan dengar cakap azhar tu....buat balik kasi cantik...ko bukukan ajer la juganah ko nih....aku series suka....tatabahsa ko pun terer (berbanding ngan aku ajer kot...)

santanaz said...

penah baca komik juganah nie suatu ketika dulu...kat rumah kwn...pastu tak kawan dh...mana nk cari komik juganah nie bro...nk tau kesudahannya hehe